Årets festival åpnes av teatersjef Kristian Lykkelset Strømskag. Teatret Vårt byr på egen premiere av Livet i tre versjoner og så går det slag i slag.

Teaterfest er en unik mulighet til å få med seg forskjellige forestillinger med stor spennvidde; egne oppsetninger, gjestespill, konserter, danseforestilling og flere gratis arrangementer og quiz i Kafe Kurt. Jeg vil oppfordre alle til å se nøye på programmet og la deg inspirere og komme å se en eller flere forestillinger, sier Lisbeth Sørensen som er leder i venneforeningen.

Teatersjef Kristian Lykkeslet Strømskag setter stor pris på samarbeidet med venneforening: Teaterfesten er en viktig festival for Teatret Vårt og samarbeidet med Teatrets venner er helt enestående i nasjonal sammenheng – både antall medlemmer og engasjementet. Teaterfesten er en fantastisk markering av det engasjementet som finnes rundt Teatret Vårt. Vi er stolte og glade for at denne tradisjonen opprettholdes med både kvalitet og trøkk sier teatersjef Kristian Lykkeslet Strømskag og ønsker alle hjertelig velkomne på Teaterfest i mars!